Voor BEND betekent de overname door Axelio dat de continuïteit van haar dienstverlening gewaarborgd is. Doedens: ‘Wij zijn met onze mensen en oplossingen al jaren heel succesvol voor grote klanten. Dat brengt voor ons kleine team organisatorische uitdagingen met zich mee. Het lukte ons niet goed genoeg om die stappen zelf te zetten, want we zijn altijd met onze klanten bezig. Door onze aansluiting bij Axelio lossen we onze kwetsbaarheid op. We kunnen bovendien gebruikmaken van meerdere kennisdisciplines en die inzetten voor onze klanten.’
Voor de klanten van BEND verandert er naast de nieuwe voordelen niets: BEND blijft wie BEND is. De eigenaren van BEND blijven aan het roer staan. ‘We vinden het belangrijk dat we mee-ondernemen en daarin uitgedaagd worden’, zegt Doedens. ‘Dat geeft nu al nieuwe energie.’
Op de website zijn mogelijk ook links opgenomen naar websites van derden. Hoewel deze website(s) met zorg geselecteerd zijn, draagt BEND CRM geen verantwoordelijkheid ten aanzien van deze derden en de manier waarop zij met (persoons)gegevens omgaan.