• CRM blogs & nieuws

    Wij houden u op de hoogte.

Verhoog uw productiviteit met Dynamics CRM Online

Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

De meeste organisaties hebben ingezien dat wanneer je succes wil behalen op het gebied van marketing, sales en een uitstekende klantenservice wilt hebben, een CRM systeem van cruciaal belang is. Investeren in een CRM systeem zorgt ervoor dat u de klant beter begrijpt maar ook beter kan benaderen. Het implementeren van een CRM systeem heeft meerdere voordelen voor uw bedrijf die wij voor u op een rijtje hebben gezet!

Makkelijk te gebruiken

Met Microsoft Dynamics CRM Online heeft u gezamenlijk toegang tot klantinformatie en inzicht door de gemakkelijk te gebruiken marketing, sales en klantenservice interfaces. Door het bekende Office uiterlijk vermindert het de tijd om nieuwe gebruikers te trainen waardoor u sneller uw doelstellingen zult behalen.

Stroomlijnen van bedrijfsprocessen

Gebruikers kunnen makkelijk en vooral snel hun dagelijkse werkzaamheden standaardiseren waardoor marketing en sales processen consequent worden uitgevoerd. Doordat de klantgegevens inzichtelijk zijn, is het maken van rapportages zo gedaan. Met die rapportages kunt u problemen snel herkennen en er een oplossing voor vinden.

Overal en altijd in contact komen met klanten

Doordat u nu in de cloud kan werken heeft de gebruiker overal en altijd de mogelijkheid om aan de slag te gaan met het CRM systeem. Ook zijn er mobiele aanpassingen gedaan waardoor het mogelijk is om op uw telefoon de laatste resultaten te bekijken.

Haal het meeste uit uw marketing investering

Microsoft Dynamics CRM Online is een flexibiel platform die organisaties de mogelijkheid geeft een bestaande bedrijfsgroep of naar een nieuwe bedrijfsgroep uit te breiden. Het geeft de gebruikers management tools met inzichtelijke info, intuïtieve marketing analytics en krachtige campagne management functies die het succes versnellen van uw marketingcampagne. Ook ondersteunt het de planning en de lancering van nieuwe marketingcampagnes, laat u belangrijke momenten weten en schakelt het inefficiënte marketing uit.

Optimaliseer online campagnes

U kunt uw online campagnes optimaliseren door middel van de SEO technieken. Met intuïtieve wizards en geautomatiseerde tools kunnen organisaties hun marketing prestaties evalueren en waar nodig is bijsturen. Met deze mogelijkheden kunt u het meeste halen uit uw online marketing campagne.

Verkoopprocessen verbeteren

Doordat CRM-systemen nu steeds beter gegevens verstrekken en makkelijker te gebruiken zijn, heeft een salesmedewerker meer tijd voor zijn sales taken. Salesmedewerkers hoeven nu minder tijd te besteden aan administratieve taken en kunnen zich meer richten op hun belangrijkste taak, sales.

Verbeteren van de klantenservice

Het systeem geeft een uitgebreid overzicht van waar de klant zich bevindt in de aankoopcyclus. Daardoor kunt u een gepersonaliseerde service aanbieden voor de klant afhankelijk van in welke stap diegene zich bevind in de cyclus. Door middel van verschillende klantenservice tools kunnen medewerkers consistente en efficiënte service verlenen en daarmee klantloyaliteit verhogen en verbeteren.

Wilt u ook de bovenstaande voordelen ondervinden met uw organisatie? Dat kan met Microsoft Dynamics CRM. Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag dan een gratis demo aan!

Probeer gratis demo

Bron: CRMsoftwareblog