• CRM blogs & nieuws

    Wij houden u op de hoogte.

Sales productiviteit: een duurzaam voordeel

Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

We zijn aangekomen bij de zesde en laatste laag van het piramidemodel voor salestransformatie (STP). In onze vorige blogs benoemden we al de andere lagen voor een hogere sales-productiviteit. In deze blog bespreken we de laatste laag van STP: Een duurzaam (concurrentie)voordeel:

BEND-CRM-overkoepelende-effectiviteit

Het einddoel van elke soort onderneming is om betrokkenheid bij (potentiële) klanten te creëren en om dit proces ook buiten uw bedrijf door te voeren. Deze klantbetrokkenheid kan de vorm aannemen van klantgerichte intranets, waarbij gebruik wordt gemaakt van sociale netwerkomgevingen, en het uitbouwen van relaties met bestaande klanten en partners.

Op dit niveau is de mogelijkheid om service te bieden aan klanten enorm toegenomen door het realtime delen van informatie en door samenwerking. Wanneer processen en technologieën geïntegreerd zijn over de bedrijfsgrenzen heen en u creëert een gepersonaliseerde klantervaring die grotere bedrijven niet kunnen evenaren, breng je een zeer concurrerend ecosysteem tot stand. Het resultaat is duurzaam concurrentievoordeel waar u bedrijf nog jaren de vruchten van plukt.

Benieuwd naar het volledige proces van het verhogen van sales-productiviteit? Download hieronder het volledige whitepaper ‘Geef uw salesteam een boost’ en verhoog ook uw rendement.

Download het whitepaper

Uw naam (verplicht)

Uw e-mailadres (verplicht)

Organisatie

Functie

Telefoon