CRM-oplossingen op maat met

Microsoft Dynamics 365


BEND ondersteunt organisaties bij de implementatie van Microsoft Dynamics 365: een verzameling zakelijke apps waar het onderwijs, mkb en non-profit-organisaties van kunnen profiteren. Aan de basis staat het centraal opslaan en beheren van de gegevens van relaties en klanten, maar er zijn ook mogelijkheden om je bedrijfsprocessen op het gebied van marketing, verkoop en services te optimaliseren.

Voordelen van Dynamics 365 


Het werken met Dynamics 365 van Microsoft biedt verschillende voordelen voor het mkb, onderwijsinstellingen en non-profit-organisaties.

  • Je bent flexibel en gebruikt alleen de apps die je nodig hebt.
  • Je betaalt ook alleen licentiekosten voor dat wat je gebruikt.
  • Alle apps die je nodig hebt, beschikbaar in hetzelfde platform.
  • Hoog gebruiksgemak, onder andere door overeenkomsten met Office. 
  • Werk met Dynamics 365 en voldoe aan de AVG.
  • Profiteer van continue verbetering dankzij de 3000+ ontwikkelaars.

Hoe werkt BEND met Microsoft Dynamics 365?


Aan de basis van het werken met Dynamics 365 staat het Microsoft Power Platform, met daaronder het Dataverse, oftewel de database. Het Power Platform stelt ons in staat om Dynamics 365 op maat te configureren. Dat doen we met behulp van de mogelijkheden die het Power Platform ons biedt in de vorm van Power Automate, Power Apps en Power BI.

Het grote voordeel voor jou, is dat je niet per se een compleet crm-pakket hoeft af te nemen: we kunnen losse apps implementeren om bijvoorbeeld je sales- en marketingprocessen te ondersteunen. Wil je later toch nog verder uitbreiden, dan is dat ook geen probleem. 

Marketing

Krijg beschikking over een complete tool voor embedded marketing automation: verstuur nieuwsbrieven, organiseer events, krijg inzicht in klantreizen en gebruik marketing formulieren. Alles naadloos aangesloten op je salesprocessen en natuurlijk AVG-proof.

Sales

Met de Sales-functionaliteit van Dynamics 365 krijg je grip op je salestrajecten en actuele kansen en mogelijkheden. Zo krijg je inzicht in de prestaties van je salesapparaat en kun je gericht verbeteren.

Service

Personaliseer klantervaringen en los problemen sneller op met de Service-functionaliteit in Dynamics 365. Ook zijn er uitgebreide mogelijkheden om feedback van je klanten op te halen en te beheren, om op die manier je dienstverlening te kunnen verbeteren.

Blijf op de hoogte met onze blogs

De nieuwste Microsoft Dynamics updates


Ben jij onze nieuwe aanwinst? Kom langs!


Wil jij ook onderdeel uitmaken van dit enthousiaste nuchtere team? Bekijk dan een onze vacatures of kom langs voor een kennismaking! 

Vacatures