• Midden en klein-bedrijf CRM

  • Midden- en kleinbedrijf

    Ondersteuning van uw verkoop, marketing en serviceprocessen


Midden- en kleinbedrijf

Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

Aanvullend op de functionele mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365, biedt BEND MKB bedrijven een aantal CRM diensten. Zoals de CRM manager, acquisitiediensten en ad interim verkoopondersteuning.

Wij helpen met de inrichting van CRM voor uw specifieke situatie en zorgen er voor dat u binnen enkele weken kunt beschikken over een systeem ter ondersteuning van uw verkoop- en marketingprocessen. Doordat Microsoft Dynamics 365 feitelijk een aanvulling is op Microsoft Outlook is een snelle en succesvolle CRM implementatie erg laagdrempelig.

Kenmerken:

  • 360° graden klantbeeld
  • Verkoopbewaking (Opportunity management)
  • Offerte en orderregistratie
  • Inzage in verkoopresultaat versus doel Campagnemanagement
  • Versturen (e-)mailingen Managementrapportage
  • Workflow-bewaking

Een goed systeem ter ondersteuning van uw verkoop, marketing en serviceprocessen alleen, is vaak niet voldoende voor een optimaal resultaat. CRM moet een vast onderdeel worden van uw bedrijfsvoering. BEND zorgt hier voor!

Direct aan de slag met CRM2go

Wilt u snel aan de slag met CRM? Dan is CRM2go voor u ideaal. CRM2go is een kant-en-klare, ingerichte CRM omgeving waarmee u snel en zonder implementatietraject aan de slag kunt. De ervaring die wij in de afgelopen 15 jaar hebben opgedaan, hebben we omgezet naar een CRM omgeving die alle functionaliteiten en mogelijkheden bevat om relatiebeheer, verkoopprocessen en marketingactiviteiten te organiseren en te automatiseren.

Investeringen in hardware, software of implementatie zijn niet nodig. U kunt direct aan de slag met een ingerichte CRM omgeving. CRM2go is ontwikkeld op basis van Microsoft Dynamics CRM. En dat voor een vast bedrag per gebruiker per maand. Bent u benieuwd naar de specificaties? Vraag vrijblijvend een demo omgeving aan.

CRM manager BEND

U investeert in CRM om meer rendement uit uw relatiebeheer, verkoop en/of marketinginspanningen te halen. Maar hoe weet u zeker dat u alles er uit haalt wat er in zit?

Alleen de aanschaf en implementatie van CRM software is niet voldoende. Om er zeker van te zijn dat u het gewenste resultaat behaalt, biedt BEND u de mogelijkheid om een CRM manager ‘in dienst’ te nemen. De CRM manager krijgt een vaste rol binnen uw organisatie om het rendement van CRM te waarborgen. De CRM manager is niet fulltime bij u op kantoor aanwezig, maar zorgt wel voor:

  • Invoering van een lange termijn CRM strategie. Het vertalen van deze strategie in het dagelijks gebruik van Microsoft Dynamics 365 door het opzetten van concrete verkoop- en marketingactiviteiten.
  • Kwartaalevaluatie van de CRM strategie met directie/management en de uitkomsten vertalen naar nieuwe doelen en acties.
  • Tweewekelijks overleg met de directie, salesmanager of verkoopteam van uw organisatie. In dit overleg geven we inzicht in behaalde resultaten versus doelstellingen, rendement van marketingacties, lead-kwalificatie, analyse verkooppipeline, verkoopforecast, prestaties per medewerker.




  • “Van configureren tot advies: BEND geeft ondersteuning op maat. Met name de aanpak om simpel te beginnen en CRM stap voor stap uit te breiden, heeft de implementatie bij onze organisatie veel voordelen en een grote gebruikersacceptatie opgeleverd”

    RDW-300x112Herbert Bos - Manager Project & Support RDW



    “Het implementeren van Microsoft CRM heeft ons in staat gesteld om zowel onze eindklant als onze distributiekanalen beter te bedienen. BEND is een zeer ervaren partij, die met de software slimme procesaanpassingen heeft gerealiseerd waardoor wij forse efficiency konden realiseren.”

    ConservatrixJan Willem Baake - Directeur Hooghenraed Verzekeringen

De toegevoegde waarde van CRM in het MKB

In dit whitepaper beschrijven we de toegevoegde waarde van CRM voor een MKB-organisatie. Of deze nu bestaat uit 5 of 150 medewerkers, met de inzet van CRM-software kunt u het bedrijfsresultaat verbeteren door de klantwaarde te vergroten en de interne organisatie beter te laten presteren. Klantgericht werken is daarbij het uitgangspunt. We bespreken vijf redenen om CRM in te zetten in het MKB:

  • Klantgericht werken in de hele organisatie
  • Betere samenwerking tussen collega's en afdelingen
  • Altijd en overal kunnen werken
  • Optimaliseren van de marketingactiviteiten
  • Verbeteren van de salesresultaten