• CRM blogs & nieuws

    Wij houden u op de hoogte.

Maak van jouw sales een succes story

Jouw ideale CRM-systeem is de software waarmee je elke dag met plezier werkt en je helpt om succesvoller te zijn. Met Microsoft Dynamics 365 hebben wij een keuze gemaakt voor een systeem dat zich op het gebied van CRM tot een van de wereldwijde marktleiders heeft ontwikkeld. In de standaarden van de software komen wij nauwelijks beperkingen tegen. Zeker niet voor sales medewerkers.

Eenvoudig en intuïtief

In de diverse schermen/functies van Microsoft Dynamics 365 wordt alle informatie vastgelegd die nodig is in het verkoopproces. Zo wordt in de sales app alle functionaliteiten gebundeld die specifiek zijn afgestemd op de Salesfunctie. Dit betekent een vliegende start met de implementatie en een hoge gebruikersadoptie. De software maakt het verkopers gemakkelijker omdat zij weten welke stappen ze moeten nemen om sneller deals te kunnen sluiten. Het verhoogt de scoringskansen onder sales medewerkers met gedetailleerde, contextafhankelijke ondersteuning en begeleiding op het web en in mobiele apps.

Rapportages

Over alle in Dynamics beschikbare informatie kan worden gerapporteerd. Door overzichten en rapportages beschikbaar te stellen in zogenaamde portals, wordt alleen die informatie aangeboden, die relevant is voor een individuele sales medewerker of een bepaalde groep medewerkers. In een persoonlijk portal worden ook de persoonlijke To Do’s gepresenteerd en is er een notificatiefunctie rondom relevante wijzigingen die zich in de data of een verkooptraject hebben voorgedaan. De rapportages binnen Microsoft Dynamics 365 worden opgebouwd via Microsoft Power BI, een interactieve tool voor het visualiseren van data. Dit betekent dat er binnen rapportages ook gebruik gemaakt kan worden van externe bronnen.

Business support

Met de Business Process Support functie in Dynamics richten we processtappen en worflows in ter ondersteuning van het commerciële proces. Het gebruik van het Business Process Flows levert twee belangrijke voordelen op. Ten eerste zorgt het voor eenduidigheid en standaardisatie in het commerciële proces. Hierdoor is het mogelijk om de Kritieke Prestatie-Indicatoren (KPI’s) te monitoren en te rapporteren. Ten tweede helpen deze flows de individuele sales medewerker door het aanbieden van relevante informatie en het (deels) geautomatiseerd afhandelen van stappen in het commerciële proces.

Implementatie

Uit ervaring weten wij wat sales medewerkers precies verwachten en op welke manier een CRM-pakket hun taken vergemakkelijkt. Wij kunnen Microsoft Dynamics 365 exact afstellen op degenen die ermee werken. Wij kunnen ook snel bijsturen wanneer we merken dat de oorspronkelijke plannen niet zouden aanslaan. Wij vereenvoudigen het inwerkproces en brengen het verkoopgedrag in lijn met best practices door gebruik te maken van zakelijk procesbeheer plus interactieve ondersteuning en documentatie.

BEND is implementatiepartner van Microsoft op het gebied van Microsoft Dynamics 365. De (automatische) beschikbaarheid van nieuwe versies en updates, dagelijkse back up, technisch beheer en security-vereisten zijn daarmee gewaarborgd. Wij helpen ook u graag om van uw salesactiviteiten een succes story te maken, neem dan direct contact contact met ons op.

Bert Doedens