Dienstverlening
Bij dienstverleners (profit en non profit) zien we vaak dat informatie over klanten en projecten in persoonlijke dossiers, systemen of mappen wordt vastgelegd. Het nadeel hiervan is dat het lastig is om de informatie en klantgegevens te delen met collega’s. Door te kiezen voor Microsoft Dynamics 365, wordt een (centrale) proactieve benadering van de klant en de potentiële klant mogelijk. CRM managed uw dienstverlening.
Speciaal voor consultancyorganisaties, adviesbureaus en projectbureaus heeft BEND binnen de standaard Microsoft Dynamics 365 software een projectmodule ontwikkeld. Het grote voordeel hiervan is dat naast commerciële informatie ook projectinformatie op een centrale plek in de organisatie wordt vastgelegd. Ook informatie over de uitvoering wordt gedeeld. Hiermee wordt het mogelijk gemaakt om de afstemming tussen ‘verkoop’ en ‘uitvoering’ te optimaliseren. Orders die vanuit een verkoopkansen binnen MS CRM zijn vastgelegd worden met een druk op de knop gepromoveerd tot projecten. Relevante orderinformatie zoals het budget, uren en prijsafspraken zijn beschikbaar bij het plannen en vervolgens bewaken van het projecten.