• CRM blogs & nieuws

    Wij houden u op de hoogte.

De voordelen van Microsoft Dynamics CRM

Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

Tijdens de CRM-oriëntatie krijgt u te maken met veel verschillende CRM-pakketten. Elke softwareoplossing heeft een aantal basisfunctionaliteiten, maar bevat daarnaast unieke eigenschappen. Om te bepalen wat het meest geschikte CRM-systeem is voor uw organisatie, wordt door alle keuzemogelijkheden niet eenvoudiger.

Microsoft Dynamics CRM onderscheidt zich op veel verschillende vlakken ten opzichte van andere CRM-pakketten. Dit levert de volgende voordelen op voor uw organisatie:

  1. Integratie met Microsoft Outlook
    Dankzij de integratie met de vertrouwde omgeving van de Microsoft applicatie, bevordert dit de gebruikersadoptie van uw personeel. Als u Dynamics CRM voor Outlook gebruikt, kunt u rechtstreeks toegang tot alle kernfunctionaliteit van CRM krijgen vanuit Outlook.
  1. Integratie met applicaties & data sources van derden
    Microsoft Dynamics CRM verbindt processen en centraliseert data in een gebruiksvriendelijke interface dankzij de integratie met andere applicaties van derden. Dit omvat: boekhouding, e-mail marketing, websites, customer portals, onderzoeksmethoden en webanalyse.
  1. Hoge mate van flexibiliteit
    Microsoft Dynamics CRM is beschikbaar als een Cloud dienst of op uw eigen server (on-premise). Dit geeft u volledige controle over het managen en onderhouden van uw database.
  1. Eenvoudige inrichting van uw desktop
    Microsoft Dynamics CRM kan snel worden afgestemd en worden aangepast aan de wensen van uw bedrijf, zodat u optimaal uw relaties en processen kunt beheren zoals u gewend bent.
  1. Regelmatige CRM-updates
    Geen enkele CRM-leverancier investeert meer in onderzoek en ontwikkeling dan Microsoft.

Bent u geïnteresseerd in Microsoft Dynamics CRM en wilt u graag meer informatie of advies over de adoptie en implementatie van Microsoft Dynamics CRM? Neem dan contact met ons op.