
De voordelen van Microsoft Dynamics CRM
Tijdens de CRM-oriëntatie krijgt u te maken met veel verschillende CRM-pakketten. Elke softwareoplossing heeft een aantal basisfunctionaliteiten, maar bevat daarnaast unieke eigenschappen. Om te bepalen wat het meest geschikte CRM-systeem is voor uw organisatie, wordt door alle keuzemogelijkheden niet eenvoudiger.
Microsoft Dynamics CRM onderscheidt zich op veel verschillende vlakken ten opzichte van andere CRM-pakketten. Dit levert de volgende voordelen op voor uw organisatie:
- Integratie met Microsoft Outlook
Dankzij de integratie met de vertrouwde omgeving van de Microsoft applicatie, bevordert dit de gebruikersadoptie van uw personeel. Als u Dynamics CRM voor Outlook gebruikt, kunt u rechtstreeks toegang tot alle kernfunctionaliteit van CRM krijgen vanuit Outlook.
- Integratie met applicaties & data sources van derden
Microsoft Dynamics CRM verbindt processen en centraliseert data in een gebruiksvriendelijke interface dankzij de integratie met andere applicaties van derden. Dit omvat: boekhouding, e-mail marketing, websites, customer portals, onderzoeksmethoden en webanalyse.
- Hoge mate van flexibiliteit
Microsoft Dynamics CRM is beschikbaar als een Cloud dienst of op uw eigen server (on-premise). Dit geeft u volledige controle over het managen en onderhouden van uw database.
- Eenvoudige inrichting van uw desktop
Microsoft Dynamics CRM kan snel worden afgestemd en worden aangepast aan de wensen van uw bedrijf, zodat u optimaal uw relaties en processen kunt beheren zoals u gewend bent.
- Regelmatige CRM-updates
Geen enkele CRM-leverancier investeert meer in onderzoek en ontwikkeling dan Microsoft.
Bent u geïnteresseerd in Microsoft Dynamics CRM en wilt u graag meer informatie of advies over de adoptie en implementatie van Microsoft Dynamics CRM? Neem dan contact met ons op.