• CRM blogs & nieuws

    Wij houden u op de hoogte.

Commerciële opleider: alle cursistgegevens in één systeem

Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

Nagenoeg iedere medewerker binnen uw organisatie heeft te maken met de cursist. Zo onderhoudt de accountmanager het contact, de marketingmedewerker creëert interesse, de planner zorgt voor roostering, het secretariaat beantwoordt vragen, de financieel medewerker verstuurt facturen en bewaakt de administratie, en trainers hebben één op één contact met de cursist. Alles draait om de (potentiële) cursist.

Het vastleggen van alle cursistgegevens in één systeem is niet alleen handig, maar ook essentieel in een strategie waarin de cursist centraal staat. Op het moment dat gegevens geregistreerd en beschikbaar zijn, is informatie ook beschikbaar op het moment dat dit gewenst of zelfs noodzakelijk is. Want: hoe meer informatie u over een cursist heeft, hoe relevanter u een vraag van een (potentiele) cursist kunt beantwoorden. Of als u een nieuwe cursus heeft die aansluit op een vorige cursus, kunt u uit het systeem halen wie deze cursus heeft afgerond en ze het nieuwe aanbod toesturen.

Het is dus van groot belang dat alle medewerkers die werken met, en beschikken over cursistinformatie, toegang hebben tot het centrale CRM systeem en daarnaast ook de mindset hebben dat ze relevante gegevens over cursisten vastleggen in dat systeem.

Wilt u meer weten over het beheren en goed gebruiken van cursist gegevens? Lees ons whitepaper ‘Uw cursisten in kaart met Microsoft Dynamics CRM’

Download het whitepaper

Uw naam (verplicht)

Uw e-mailadres (verplicht)

Organisatie

Functie

Telefoon