• Casemanagement BEND CRM

  • Casemanagement

    Gebruiksvriendelijke afhandeling van standaard processen


Casemanagement

Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

Kent uw organisatie een vaste set handelingen en of gegevensvastlegging rondom de behandeling van een complexe vraag of casus?

Gebruik van de casemanagerfuncties zorgt voor standaardisatie en bewaking van de afhandeling van de casus. Zaakgericht werken binnen de standaarden van Microsoft Dynamics 365. Functies voor onder andere:

  • Gebruik templates voor een casus
  • Betrokkenen in casus
  • Dossiervorming (Activiteiten, correspondentie emails)
  • Bewaking van termijnen en afhandeling van taken
  • Autorisatie-instellingen per afdeling en medewerker
  • Flexibel in te stellen workflows

Casemanager als Standaard registratiesysteem voor het ASHG

Samen met ASHG Groningen heeft BEND binnen de standaard software van Microsoft Dynamics CRM (MS CRM) de casemanagementmodule geïmplementeerd. Met deze gebruiksvriendelijke software worden alle administratieve processen rondom de registratie en afhandeling van huiselijk geweld snel en simpel uitgevoerd. Medewerkers van het ASHG kunnen via Microsoft Outlook gebruik maken van 1 centraal systeem voor het vastleggen van instanties, betrokkenen (ketenpartners, daders, slachtoffers) en het vastleggen van de specifieke casus. Naast het gebruiksgemak voor de medewerker heeft het management van de ASH continu inzicht in de dagelijkse werkzaamheden en afhandeling daarvan. Bovendien is het genereren van relevante stuur en managementinformatie met een druk op de knop geregeld. De Casemanager is volledig gebaseerd op de standaard software van Micrsoft. Volgens ELS Dafallah, directeur van het ASHG in Groningen, zijn de belangrijkste voordelen:

  • Gebruiksvriendelijkheid en korte leercurve voor eindgebruikers
  • Een centrale plek voor het vastleggen van alle Casus gerelateerde informatie
  • Flexibele en specifieke informatievastlegging voor de verschillende gebruikersgroepen
  • Integratie met andere Microsoft producten waaronder MS Word en MS Excel, MS Outlook
  • Geen hoge implementatiekosten, maar een vast bedrag per maand per gebruiker voor het gebruik van de software
Demo aanvragen

Workflowmanagement

Bij verschillende organisaties hebben we workflow management succesvol ingezet in combinatie met case management. Op die manier wordt bij een bepaalde aanvraag of gebeurtenis een casus aangemaakt binnen CRM.

Binnen deze casus wordt een compleet dossier opgebouwd waarbij workflow management de tijdige afhandeling van onderliggende taken in een casus verzorgt. Een optimale ondersteuning van uw procedures en werkafspraken door Microsoft Dynamics 365.








  • “Van configureren tot advies: BEND geeft ondersteuning op maat. Met name de aanpak om simpel te beginnen en CRM stap voor stap uit te breiden, heeft de implementatie bij onze organisatie veel voordelen en een grote gebruikersacceptatie opgeleverd”

    RDW-300x112Herbert Bos - Manager Project & Support RDW



    “Het implementeren van Microsoft CRM heeft ons in staat gesteld om zowel onze eindklant als onze distributiekanalen beter te bedienen. BEND is een zeer ervaren partij, die met de software slimme procesaanpassingen heeft gerealiseerd waardoor wij forse efficiency konden realiseren.”

    ConservatrixJan Willem Baake - Directeur Hooghenraed Verzekeringen