Microsoft Dynamics 365 voor postacademisch onderwijs en opleidingsinstituten
Overwin de uitdagingen die groei tegenhouden
Opleidingsinstituten zijn afhankelijk van hun klanten, net als elk ander bedrijf. Daarom ben je elke dag bezig met het verbeteren van je dienstverlening, om meer klanten te werven, bestaande klanten beter te bedienen en bestaande klanten terug te laten komen. Zo zorg je niet altijd voor het voortbestaan van je organisatie, maar ook voor de groei ervan. Maar dat is niet zonder uitdagingen.
We werken al jaren samen met verschillende opleidingsinstituten. Over het algemeen zien we dat de uitdagingen per instituut vaak overeenkomen. De continue dynamiek in het open en incompany aanbod zorgt voor een inefficiënte afhandeling om klanten optimaal te kunnen bedienen. Het is hierbij de crux dat jouw backoffice processen worden ontsloten naar de buitenkant van jouw organisatie zodat je niet meer:
- Jouw open aanbod op meerdere plekken moet onderhouden
- Online open inschrijvingen alsnog handmatig moet verwerken in de back-office
- Jouw gescoorde incompanies als losse projecten moet opvolgen in allerlei tools
- Jouw marketingacties in gefragmenteerde online tools moet organiseren
- Jouw integraal klantbeeld versnipperd uit diverse applicaties moet halen
- Je geen continu inzicht in de prestaties hebt, wat bijsturen lastig maakt