Microsoft Dynamics 365 voor het MKB
Aanvullend op de functionele mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365, biedt BEND MKB bedrijven een aantal CRM diensten. Zoals de CRM manager, acquisitiediensten en ad interim verkoopondersteuning.
Wij helpen met de inrichting van CRM voor uw specifieke situatie en zorgen
Met Microsoft Dynamics 365 verbeter je je bedrijfsresultaat. Dat komt omdat je de klantwaarde kunt vergroten en de interne processen van je bedrijf te stroomlijnen. Daarbij is klantgericht werken het uitgangspunt. Implementatie van Dynamics 365 zorgt ook voor een betere samenwerking tussen verschillende afdelingen en verhoogt de effectiviteit van je verkoop- en marketingactiviteiten.
Belangrijk voor het MKB
Met het gebruik van Microsoft Dynamics 365 binnen jouw bedrijf, heb je de juiste tool in handen om met de volgende 5 belangrijke thema’s aan de slag te gaan:
- Klantgericht werken: Dynamics 365 helpt je de optimale gebruikerservaring te creëren.
- Inzicht in de klantreis: verbeter de samenwerking tussen afdelingen, zodat ze efficiënter en klantvriendelijker kunnen werken.
- Beschikbaarheid: Dynamics 365 is een cloudoplossing, dus je kunt er altijd en overal mee werken.
- Marketing automation: met een gepersonaliseerde aanpak verhoog je de effectiviteit van je marketing automation. Dynamics 365 helpt je je klant goed te leren kennen.
- Verbeteren van de verkoopresultaten: CRM is allang geen tool meer waar alleen de salesafdeling meer werkt. Het is een werkwijze voor je hele bedrijf. Dynamics 365 maakt dit toegankelijk voor iedereen.
Twee manieren van implementeren
We hebben 2 implementatiemethoden ontwikkeld waarmee je Microsoft Dynamics 365 in jouw bedrijf kunt inpassen.
CRM2GO
Snel aan de slag met CRM? Dan is CRM2GO ideaal. Het is een kant-en-klare, volledig ingerichte CRM-omgeving waarmee je direct aan de slag kunt. Met de kennis en ervaring die we de afgelopen 15 jaar hebben verzameld, hebben we een CRM-omgeving gemaakt die perfect is afgestemd op de wensen en eisen van een mkb’er. CRM2GO bevat alle functionaliteiten en mogelijkheden om relatiebeheer, verkoop en marketing te organiseren en automatiseren.
Reguliere implementatie
We gebruiken de reguliere implementatie om specifieke bedrijfsprocessen te automatiseren. Dankzij onze ervaring kennen we die processen als geen ander. We denken daarom graag met je mee, om de uitdagingen waar je tegenaan loopt op te lossen.
Samen bepalen we de prioriteiten en stellen we vast hoe Dynamics 365 de strategische doelstellingen van je organisatie kan ondersteunen. Zo komen we tot afgebakende implementaties. Je komt dus niet voor onaangename verrassingen te staan als het om de implementatie van Dynamics 365 gaat. Met onze succesvolle agile-methodiek weet je precies wat je wanneer krijgt.