Eenvoudige integratie

Microsoft Dynamics 365 is een uitermate geschikte platform voor het creëren van dit ‘360° klantbeeld’. Een applicatie die eenvoudig te ontsluiten is om data vanuit andere systemen op te nemen in het centrale klantbeeld, maar ook om data beschikbaar te stellen voor consumptie ten behoeve van processen die door andere applicatie benodigd zijn.  
Integratie met andere systemen in onderdeel van de hedendaagse mogelijkheden, wat tevens onderstreept wordt in het dagelijks gebruik door een integratie met de Office applicaties zoals Outlook, Word, Excel, Teams, SharePoint, OneNote en Power BI. 

Het platform van Dynamics 365 stelt jouw organisatie in staat de applicatie centraal in het ICT landschap te positioneren en van daaruit het integrale 360° klantbeeld voor de gehele organisatie beschikbaar te stellen. De inzet van technieken zoals Web API, Microsoft Flow, Common Data Model, Embedded Power BI, Enterprise Service Bus en Azure versterken deze centrale positionering van het centrale klantbeeld. 

Integratie met NHR en BRP 

Voor de identificatie van de juiste relatie die nodig is voor procesafhandeling en versterking van het klantbeeld zijn integraties met het Nationaal Handelsregister (NHR) en Basisregistratie Personen (BRP) mogelijk. Data vanuit de centrale landelijke registers zijn hiermee de basis van het klantbeeld. Uiteraard dien je hierbij rekening te houden met AVG-wetgeving.