CRM-oplossingen voor

Non-profit-organisaties


Net als bedrijven in andere sectoren, is het contact met relaties voor non-profit-organisaties erg belangrijk. In de praktijk blijkt het helaas erg lastig om grip te krijgen en houden op het beheren van die relaties. Het is onduidelijk wie er precies contact heeft met externe partijen, en wie die externe partijen precies zijn. Vaak zit de benodigde informatie voor het centraal beheren juist decentraal in de hoofden van mensen, e-mailarchieven, Excel-lijsten of zelfs handgeschreven briefjes.

Het centraal beheren van relaties is om meerdere redenen belangrijk


  • Je wilt zeker weten dat je de juiste mensen hebt uitgenodigd.
  • Je wilt voorkomen dat een externe partij in korte tijd door meerdere collega’s gebeld wordt.
  • Je wilt dat alle beschikbare kennis en netwerken in je organisatie ook daadwerkelijk voor iedereen toegankelijk zijn.
  • Je wilt ook nog voldoen aan de strenge richtlijnen van de AVG
Dé oplossing voor het perfecte beheer van relaties. En meer.

Dynamics 365


Dynamics 365 van Microsoft is een ontzettend uitgebreid systeem, dat allerlei bedrijfsprocessen kan ondersteunen. Jouw organisatie zit misschien niet op al die functionaliteit te wachten, daarom hebben we bij BEND een aparte module voor het relatiebeheer ontwikkeld. Gebaseerd op Dynamics 365, maar met volle focus op de zaken die jij nodig hebt om het beheren van je relaties te verbeteren.

  • Alle benodigde informatie op een centrale plek
  • Voldoen aan de AVG-wetgeving
  • Mogelijk om koppelingen te maken met het NHR, de BRP of andere relevante databases
  • Vanuit een programma diverse relaties toewijzen en van daaruit gesegmenteerd contact onderhouden
  • Marketingtools van Dynamics 365 toepassen op de situatie in de non-profit sector

Diensten voor het non-profit organisaties


Hoewel de nadruk bij de non-profit-sector over het algemeen op het beheren van relaties ligt, is er veel meer mogelijk. We beginnen wel vaak met de implementatie van een oplossing voor relatiebeheer, maar kunnen daarna ook verder ontwikkelen.

Implementatie


Zoals gezegd is een logische eerste stap de implementatie van een oplossing om relaties te beheren. Omdat we hiervoor een aparte module hebben ontwikkeld, kunnen we dit vanuit een stevige basis snel doen. Naast de technische implementatie, zorgen we er ook voor dat jouw organisatie weet hoe de module gebruikt en beheerd kan worden.

Beheer


Het beheer van de oplossing brengen we onder in een beheerorganisatie, die bestaat uit je eigen medewerkers. We trekken onze handen er natuurlijk niet vanaf en zijn altijd bereikbaar voor vragen of het oplossen van uitdagingen. Wij richten ons verder liever op het verbeteren van andere processen.

Roadmap


Als je de wens hebt, dan kunnen we namelijk jouw organisatie doorlichten en onderzoeken welke bedrijfsprocessen verbeterd kunnen worden met Dynamics 365. Dat kan bijvoorbeeld op het gebied van marketing, evenementenorganisatie of projectmanagement zijn. We laten graag zien wat er mogelijk is!

Meer weten?


Meer weten over de oplossingen die Dynamics 365 te bieden heeft voor de non-profit? Neem dan contact met ons op en kom vrijblijvend koffie drinken! 

Contact