Whitepaper: De toegevoegde waarde van CRM in het MKB

Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

WP-klein1-schaduw-De-toegevoegde-waarde-van-CRM-in-het-MKB-BEND-CRMIn dit whitepaper beschrijven we de toegevoegde waarde van CRM voor een MKB-organisatie. Of deze nu bestaat uit 5 of 150 medewerkers, CRM draagt bij aan een beter bedrijfsresultaat en hogere klanttevredenheid.

Het verbeteren van het bedrijfsresultaat met de inzet van CRM-software is mogelijk door de klantwaarde te vergroten en de interne organisatie beter te laten presteren. Klantgericht werken is daarbij het uitgangspunt. Daarnaast is er in dit whitepaper aandacht voor een betere samenwerking tussen collega’s en afdelingen en hoe CRM bijdraagt aan de effectiviteit van verkoop en marketing activiteiten.

We bespreken vijf redenen om CRM in te zetten in het MKB:

  • Klantgericht werken in de hele organisatie
  • Betere samenwerking tussen collega’s en afdelingen
  • Altijd en overal kunnen werken
  • Optimaliseren van de marketingactiviteiten
  • Verbeteren van de salesresultaten

Download het whitepaper