• Verkoop BEND CRM

  • Verkoop

    ondersteuning & inzicht


Structuur en overzicht

Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

Heeft u behoefte aan structuur en overzicht met betrekking tot uw verkoopprocessen? Opportunitymanagementfuncties binnen CRM zorgen voor ondersteuning van het dagelijks werk van de verkoper én geven het management de benodigde inzichten voor de aansturing van het verkoopteam.

De mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365 voor uw verkoopteam:

  • Beheer van leads
  • Beheer van verkoopkansen (Opportunitymanagement)
  • Contact- en accountbeheer
  • Definieren van verkoopdoelen en KPI’s.
  • Verkoopprognoses en analyses
  • Toegang met mobiele apparaten
  • Snelle toegang tot offertes, producten, prijzen en documentatie
Bottom-slider1 sales

Altijd en overal klantgegevens

Alles wat u nodig hebt op één scherm, op elke mobiele telefoon of tablet, zodat u ook onderweg slimmer en sneller kunt werken en verkopen. Met apps voor telefoon en tablet kunt u activiteiten, contacten en verkoopkansen bijwerken. Continu inzicht in de laatste klantcontacten, commerciële afspraken of openstaande servicemeldingen.

Social selling

Geef uw verkoopteams alle relevante social gegevens voor het genereren van leads en het beheren van relaties. Maak elk gesprek met de klant relevanter, waardevoller en productiever. Krijg inzicht in uw concurrentie via sociale kanalen en gebruik de sociale media om nieuwe leads en contacten te vinden. Lees meer voor het invoeren van een social crm strategie op Social CRM.

Accounts en verkoopkansen beter managen

Zorg altijd en overal voor een optimale werkwijze binnen uw gehele verkooporganisatie. Procesflows leiden vertegenwoordigers en managers sneller naar een succesvolle uitkomst.

Stel automatische waarschuwingen in om op de hoogte te blijven van nieuws en evenementen die impact hebben op uw klanten en relaties. En deel deze informatie direct met collega’s en betrokkenen. Laat u inspireren door onderstaande demo, of neem direct contact met ons op voor de mogelijkheden voor uw organisatie.
  • “Van configureren tot advies: BEND geeft ondersteuning op maat. Met name de aanpak om simpel te beginnen en CRM stap voor stap uit te breiden, heeft de implementatie bij onze organisatie veel voordelen en een grote gebruikersacceptatie opgeleverd”

    RDW-300x112Herbert Bos - Manager Project & Support RDW



    “Het implementeren van Microsoft CRM heeft ons in staat gesteld om zowel onze eindklant als onze distributiekanalen beter te bedienen. BEND is een zeer ervaren partij, die met de software slimme procesaanpassingen heeft gerealiseerd waardoor wij forse efficiency konden realiseren.”

    ConservatrixJan Willem Baake - Directeur Hooghenraed Verzekeringen

Opportunity management niet alleen stuurmiddel...

5 november 2014
Verkopers willen vrijheid, niet gecontroleerd worden en hebben een hekel aan administratie. Ik ben zelf van de bloedgroep “commerciant” en moet bekennen dat ik me herken in bovenstaande stereotype uitspraken. De verkopers zijn dus niet altijd even enthousiast als wij de opportunity managementfuncties komen implementeren.