• Klantenservice

    Gewoon de beste service kunnen leveren.


Klantenservice

Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

Klanten de beste service leveren is voor veel bedrijven de beste manier om klanten aan te trekken en te behouden. Ongeacht of u gespecialiseerd bent in het leveren van producten of diensten. Microsoft Dynamics 365 helpt u uw werknemers in staat te stellen intensieve en blijvende relaties met uw klanten te ontwikkelen en zo de beste service te bieden.

Door de opkomst van sociale media en mobiele apparaten zijn de verwachtingen van klanten op het gebied van service sterk veranderd. Klanten verwachten kwaliteit, persoonlijke service—zoals het hen uitkomt—via het web, sociale media, mobiele apparaten en telefoon. Microsoft Dynamics 365 stelt u in staat een relevante persoonlijke service te bieden—op elk moment en via elk kanaal.

 

Gebruik de Knowledge Base

Of het gaat om self-service voor de klant of service door uw medewerkers. Gebruik van de knowledge base van Microsoft Dynamics 365 om de juiste antwoorden op het juiste moment te verschaffen. Deel eenvoudig kennis en oplossingen voor vaker voorkomende vragen. Bij meer complexe klantvragen is handig om de klantvraag te behandelen als een casus.

Klantenservice in vogelvlucht

  • “Microsoft Dynamics CRM biedt Nuvema uitstekende ondersteuning in onze missie om het klantbelang centraal te stellen. De kritische vragen over de inrichting van onze processen om te komen tot de meest klantgerichte inrichting ervan, is onderscheidend aan BEND. Uiteindelijk is iedereen daarbij gebaat, wij en vooral onze klanten.”

    NuvemaMarten van der Wal - Hoofd Marketing Nuvema



    “Dankzij Microsoft CRM zijn wij in staat om efficiënter te werken en door een opgebouwd integraal klantbeeld kunnen we nu uitstekende persoonlijke service verlenen. BEND helpt ons bij het implementeren, maar nog meer zijn zij onze sparringpartner die ons helpt onze bedrijfsprocessen verder te optimaliseren.”

    ConservatrixArthur van de Woestijne – Hoofd ICT Conservatrix Levensverzekeringen